یزدفردا :دوره ی مربی گری درجه ۲ شنا در بخش آقایان به میزبانی یزد برگزار شد.

مسئول کمیته آموزش هیئت شنای استان گفت: این دوره در استخر ۲۲ بهمن یزد و با حضور ۲۰ شرکت کننده از شهرستان های استان برگزار شد.«باغستانی» افزود: این دوره زیرنظر مدرس بین المللی فدراسیون شنا،شیرجه و واترپلو ایران «دکتر محمد حسین اقبالی » برگزار شد. وی بیان کرد: در پایان این دوره، گواهینامه معتبر مربی گری درجه ۲ از سوی فدراسیون ارائه و نتایج پذیرفته شدگان ۳ ماه بعد از اتمام دوره اعلام می شود.

همچنین در مراسم اختتامیه این دوره که با حضور مسئولین هیئت استان،نمایندگان استخرها و شرکت کنندگان در دوره برگزار شد، سجادی نایب رئیس هیئت شنای استان در سخنان کوتاهی اولویت کاری این هیئت در سال جاری را توجه جدی به ارتقاء دانش مربیان و شناگران استان بیان نمود و از مربیان شرکت کننده در این دوره خواست تا ضمن ارتباط بیشتر و موثرتر با هیئت و شرکت در مسابقات و لیگهای شنا و واترپلو استان ضمینه انتقال تجربیات خود به شناگران را فراهم نمایند .

دوره های آموزشی مربی گری درجه ۳ شنا،مربی گری واترپلو و دوره های بازآموزی  ویژه اقایان و بانوان به اطلاع علاقه مندان میرسد. همچنین در پایان مراسم اختتامیه علاوه بر تقدیر و تشکر از مدرس فدراسیون و شرکت کنندگان هدایایی از سوی باشگاه فرهنگی ورزشی پیشگامان به مدیر دوره آقای پارسائیان و مدرس دوره آقای دکتر اقبالی تقدیم گردید.

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا